Szakmai konferencia
Program 2015. június 8. |
Program 2015. június 10.
|
||
09.00
|
Köszöntő
|
9.00
|
Köszöntő
|
09.10- 09.20
|
A korai fejlesztés helyzete Körmenden
(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)
|
09.10- 09.20
|
A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően
(Eredics Edina Ella)
|
09.20-09.30
|
Inklúzió az óvodában
(Domiterné Weidl Anita)
|
09.20-09.30
|
Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén
(Reider Orsolya)
|
09.30-09.40
|
Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban
(Doncsecz Erika)
|
09.30-09.40
|
A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban
(Szarvas Adrienn)
|
09.40-09.50
|
A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban
(Misik Réka Zsuzsanna)
|
09.40-09.50
|
5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában
(Salamon Adrienn)
|
09.50-10.00
|
Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (
Móroczné Rosta Andrea Mária)
|
09.50-10.00
|
Mobiltelefon és az internet a tanulók életében
(Maurer Ildikó Teréz)
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.20-10.30
|
A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában
(Horváth Mária)
|
10.20-10.30
|
Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből
(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)
|
10.30-10.40
|
Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében
(Gicziné Bejczi Rita Edina)
|
10.30-10.40
|
A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)
(Horváth Magdolna Gizella)
|
10.40-10.50
|
Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára
(Palkáné Tálas Beáta)
|
10.40-10.50
|
A szakma kérdései a mentorálás folyamatában
(Gálné Nagy Erika)
|
10.50-11.00
|
Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén
(Pacsai Tünde)
|
10.50-11.00
|
A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban
(Fisli Beáta)
|
11.00-11.10
|
Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül
(Dománné Kovács Erika)
|
11.00-11.10
|
Az új típusú szaktanácsadás
(Pap Adrienn)
|
11.10-11.20
|
Nevelőotthonban élő serdülő énképe
(Ódor Katalin Zsófia)
|
11.10-11.20
|
Zárszó
|
11.20-11.30
|
Zárszó
|
Program 2015. június 8. |
Program 2015. június 10.
|
||
09.00
|
Köszöntő
|
9.00
|
Köszöntő
|
09.10- 09.20
|
A korai fejlesztés helyzete Körmenden
(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)
|
09.10- 09.20
|
A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően
(Eredics Edina Ella)
|
09.20-09.30
|
Inklúzió az óvodában
(Domiterné Weidl Anita)
|
09.20-09.30
|
Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén
(Reider Orsolya)
|
09.30-09.40
|
Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban
(Doncsecz Erika)
|
09.30-09.40
|
A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban
(Szarvas Adrienn)
|
09.40-09.50
|
A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban
(Misik Réka Zsuzsanna)
|
09.40-09.50
|
5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában
(Salamon Adrienn)
|
09.50-10.00
|
Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (
Móroczné Rosta Andrea Mária)
|
09.50-10.00
|
Mobiltelefon és az internet a tanulók életében
(Maurer Ildikó Teréz)
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.20-10.30
|
A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában
(Horváth Mária)
|
10.20-10.30
|
Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből
(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)
|
10.30-10.40
|
Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében
(Gicziné Bejczi Rita Edina)
|
10.30-10.40
|
A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)
(Horváth Magdolna Gizella)
|
10.40-10.50
|
Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára
(Palkáné Tálas Beáta)
|
10.40-10.50
|
A szakma kérdései a mentorálás folyamatában
(Gálné Nagy Erika)
|
10.50-11.00
|
Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén
(Pacsai Tünde)
|
10.50-11.00
|
A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban
(Fisli Beáta)
|
11.00-11.10
|
Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül
(Dománné Kovács Erika)
|
11.00-11.10
|
Az új típusú szaktanácsadás
(Pap Adrienn)
|
11.10-11.20
|
Nevelőotthonban élő serdülő énképe
(Ódor Katalin Zsófia)
|
11.10-11.20
|
Zárszó
|
11.20-11.30
|
Zárszó
|
Program 2015. június 8. |
Program 2015. június 10.
|
||
09.00
|
Köszöntő
|
9.00
|
Köszöntő
|
09.10- 09.20
|
A korai fejlesztés helyzete Körmenden
(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)
|
09.10- 09.20
|
A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően
(Eredics Edina Ella)
|
09.20-09.30
|
Inklúzió az óvodában
(Domiterné Weidl Anita)
|
09.20-09.30
|
Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén
(Reider Orsolya)
|
09.30-09.40
|
Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban
(Doncsecz Erika)
|
09.30-09.40
|
A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban
(Szarvas Adrienn)
|
09.40-09.50
|
A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban
(Misik Réka Zsuzsanna)
|
09.40-09.50
|
5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában
(Salamon Adrienn)
|
09.50-10.00
|
Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (
Móroczné Rosta Andrea Mária)
|
09.50-10.00
|
Mobiltelefon és az internet a tanulók életében
(Maurer Ildikó Teréz)
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.00-10.20
|
Kávészünet
|
10.20-10.30
|
A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában
(Horváth Mária)
|
10.20-10.30
|
Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből
(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)
|
10.30-10.40
|
Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében
(Gicziné Bejczi Rita Edina)
|
10.30-10.40
|
A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)
(Horváth Magdolna Gizella)
|
10.40-10.50
|
Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára
(Palkáné Tálas Beáta)
|
10.40-10.50
|
A szakma kérdései a mentorálás folyamatában
(Gálné Nagy Erika)
|
10.50-11.00
|
Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén
(Pacsai Tünde)
|
10.50-11.00
|
A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban
(Fisli Beáta)
|
11.00-11.10
|
Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül
(Dománné Kovács Erika)
|
11.00-11.10
|
Az új típusú szaktanácsadás
(Pap Adrienn)
|
11.10-11.20
|
Nevelőotthonban élő serdülő énképe
(Ódor Katalin Zsófia)
|
11.10-11.20
|
Zárszó
|
11.20-11.30
|
Zárszó
|
Anhang | Größe |
---|---|
meghivo_konf.pdf | 200.18 KB |