Gyorskeresés a katalógusban
Benutzeranmeldung
Kalender
M D M D F S S
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
Támogatók

 

Startseite

Szakmai konferencia

Megjelenési adatok
Megjelenés dátuma: 
2015-06-08

 

 

 

 

Program 2015. június 8.  

Program 2015. június 10.

 

 

09.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

9.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A korai fejlesztés helyzete Körmenden

 

 

(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően

 

 

(Eredics Edina Ella)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Inklúzió az óvodában

 

 

(Domiterné Weidl Anita)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén

 

 

(Reider Orsolya)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban

 

 

(Doncsecz Erika)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban

 

 

(Szarvas Adrienn)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban

 

 

(Misik Réka Zsuzsanna)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában

 

 

(Salamon Adrienn)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (

 

 

Móroczné Rosta Andrea Mária)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Mobiltelefon és az internet a tanulók életében

 

 

(Maurer Ildikó Teréz)

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.20-10.30

 

 

 

 

A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában

 

 

(Horváth Mária)

 

10.20-10.30

 

 

 

 

Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből

 

 

(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében

 

 

(Gicziné Bejczi Rita Edina)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)

 

 

(Horváth Magdolna Gizella)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára

 

 

(Palkáné Tálas Beáta)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

A szakma kérdései a mentorálás folyamatában

 

 

(Gálné Nagy Erika)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén

 

 

(Pacsai Tünde)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban

 

 

(Fisli Beáta)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül

 

 

(Dománné Kovács Erika)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Az új típusú szaktanácsadás

 

 

(Pap Adrienn)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Nevelőotthonban élő serdülő énképe

 

 

(Ódor Katalin Zsófia)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

11.20-11.30

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program 2015. június 8.  

Program 2015. június 10.

 

 

09.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

9.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A korai fejlesztés helyzete Körmenden

 

 

(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően

 

 

(Eredics Edina Ella)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Inklúzió az óvodában

 

 

(Domiterné Weidl Anita)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén

 

 

(Reider Orsolya)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban

 

 

(Doncsecz Erika)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban

 

 

(Szarvas Adrienn)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban

 

 

(Misik Réka Zsuzsanna)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában

 

 

(Salamon Adrienn)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (

 

 

Móroczné Rosta Andrea Mária)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Mobiltelefon és az internet a tanulók életében

 

 

(Maurer Ildikó Teréz)

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.20-10.30

 

 

 

 

A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában

 

 

(Horváth Mária)

 

10.20-10.30

 

 

 

 

Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből

 

 

(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében

 

 

(Gicziné Bejczi Rita Edina)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)

 

 

(Horváth Magdolna Gizella)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára

 

 

(Palkáné Tálas Beáta)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

A szakma kérdései a mentorálás folyamatában

 

 

(Gálné Nagy Erika)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén

 

 

(Pacsai Tünde)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban

 

 

(Fisli Beáta)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül

 

 

(Dománné Kovács Erika)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Az új típusú szaktanácsadás

 

 

(Pap Adrienn)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Nevelőotthonban élő serdülő énképe

 

 

(Ódor Katalin Zsófia)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

11.20-11.30

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Program 2015. június 8.  

Program 2015. június 10.

 

 

09.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

9.00

 

 

 

 

Köszöntő

 

 

 

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A korai fejlesztés helyzete Körmenden

 

 

(Karbovszkyné Pesti Tünde Rita)

 

09.10- 09.20

 

 

 

 

A diszgráfiás írás jellemző tünetei kezdő írónál valamint az idividuális írás kialakulásást követően

 

 

(Eredics Edina Ella)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Inklúzió az óvodában

 

 

(Domiterné Weidl Anita)

 

09.20-09.30

 

 

 

 

Körszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén

 

 

(Reider Orsolya)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

Sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjának vizsgálata három vas megyei faluban

 

 

(Doncsecz Erika)

 

09.30-09.40

 

 

 

 

A GMP diagnoszotika szerepe a diszlexia prevencióban

 

 

(Szarvas Adrienn)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

A sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek helyzete a Vasvári Járásban

 

 

(Misik Réka Zsuzsanna)

 

09.40-09.50

 

 

 

 

5. oszátlyosok tanulási szokásainak összehasonlítása két iskolában a magyar irodalom tantárgy vonatkozásában

 

 

(Salamon Adrienn)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Az infokommunikációs eszközök szerepe az óvodáskorú gyermekek életében (

 

 

Móroczné Rosta Andrea Mária)

 

09.50-10.00

 

 

 

 

Mobiltelefon és az internet a tanulók életében

 

 

(Maurer Ildikó Teréz)

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.00-10.20

 

 

 

 

Kávészünet

 

 

 

 

10.20-10.30

 

 

 

 

A szülői attitűd szerepe a beszéd-és nyelvi zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában

 

 

(Horváth Mária)

 

10.20-10.30

 

 

 

 

Az internet és a televízió hatása a tanulók életében a logopédus szemszögéből

 

 

(Lakosiné Dobronics Zsuzsanna)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

Az első osztályos, halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi-és beszédfejlődése egy év iskolai munka eredményeinek tükrében

 

 

(Gicziné Bejczi Rita Edina)

 

10.30-10.40

 

 

 

 

A megújuló energiák szerepe az EU-ban (különös tekintettel a környezeti nevelésre)

 

 

(Horváth Magdolna Gizella)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

Tanulásmódszertani tréning kisiskolások számára

 

 

(Palkáné Tálas Beáta)

 

10.40-10.50

 

 

 

 

A szakma kérdései a mentorálás folyamatában

 

 

(Gálné Nagy Erika)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

Tanulási szokások eltérő tantárgyak esetén

 

 

(Pacsai Tünde)

 

10.50-11.00

 

 

 

 

A felzárkóztatás jelene és jövője a szombathelyi Berzsenyi Dániel Középsikolai Kollégiumban

 

 

(Fisli Beáta)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Tanulási szokások vizsgálata matematika tantárgy otthoni tanulásának keretein belül

 

 

(Dománné Kovács Erika)

 

11.00-11.10

 

 

 

 

Az új típusú szaktanácsadás

 

 

(Pap Adrienn)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Nevelőotthonban élő serdülő énképe

 

 

(Ódor Katalin Zsófia)

 

11.10-11.20

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

11.20-11.30

 

 

 

 

Zárszó

 

 

 

 

 

AnhangGröße
meghivo_konf.pdf200.18 KB